Упутство отварања вашег e-mail налога |
Да би примали и слали електронску пошту са вашег налога, неопходно је да подесите следеће параметре у вашем e-mail клијенту:
У наставку можете прочитати детаљно објашњење како да подесите Ваш е-mail клијент у Outlook-u. MS OUTLOOK I OUTLOOK EXPRESS
Покрените e-mail клијент програм.
Отвориће се нови прозор (слика доле) „Internet Accounts“ у коме изаберите „Аdd“ опцију.Пред вама је мени за избор врсте налога који желите да креирате. Изаберите „Mail“, да би креирали нови налог за електронску пошту.
Први корак у креирању Вашег налога за електронску пошту је да унесете Ваше име и презиме.
Следећи податак који се тражи је Ваша електронска адреса. Адресе на нашем серверу су у облику: korisnik@jotel.co.rs где је „корисник“ назив Вашег налога (Ваше корисничко име), који сте изабрали приликом склапања уговора. На реду је подешавање долазног и одлазног саобраћаја. Параметри које треба унети су исти, за pop3 и за smtp сервер, потребно је унети mail.jotel.co.rs При подешавању ових параметара се најчешће греши, што резултује порукама типа: Error Number: 0x800CCC0F Your server has unexpectedly terminated the connection.Possible causes for this include server problems, network problems, or a long period of inactivity. На реду је уношење Вашег налога (е-mail налог) и лозинке (password). Уколико желите можете чекирати ставку „Remember password“ (запамти лозинку) и програм Вас више неће питати за лозинку, при сваком скидању поште. Притиском на Finish заврсили сте поступак креирања е-mai Аccounts-а. Уколико сте све исправно унели, у прозору „Internet Аccounts“ ће се појавити нови налог. Затворите прозор (притиском на „Close“) и спремни сте за пријем и слање електронске поште. |